Hallo wereld!

Een nieuwe blog. Eens kijken of dit de jas is die mij past: nieuwe omgeving, nieuwe naam, anoniemer ook. Niet meer vanzelfsprekend dat iedereen meeleest. Wellicht fijner? Of toch niet, ik weet het niet. Wellicht is het ook geen nieuwe jas maar eerder een paar nieuwe schoenen. Ze knellen nog een beetje, moeten nog worden ingelopen. Komt goed, of niet. Kan ook. Nou, dan krijgen ze toch een tweede kans? Doe ik niet moeilijk over.

Wat lastig is/wordt is waar ik het over ga hebben. Niet meer over dingen uit mijn andere blog. Kinderen zijn volwassen en het huis uit. Kleinkinderen nog lang niet in zicht. Huisdieren heb ik niet meer. Werk buitenshuis ook niet. Jeetje, deze blog zou zomaar eens heel saai kunnen worden ……

Over mijn gezondheid dan? Ach, wie wil daar over lezen ….. Recepten? Nou, volgens mijn zonen kan ik niet koken, dus laat maar. Ik zie wel, gewoon over ditjes, datjes en kleine of grotere zaken die me bezig houden.

3 gedachtes over “Hallo wereld!

Geef een reactie

