Stoppen

Om hier verder te kunnen gaan moet ik eerst stoppen met mijn eerdere blog. Stoppen van mezelf, niet omdat het moet. Niks moet. Maar komen tot die stap heeft toch wel wat voeten in de aarde gehad: die blog werd redelijk tot goed bezocht. Ook al werd er weinig (meer) gereageerd, de statistieken laten zien dat er toch veel werd – en nog steeds wordt – gelezen. Dat ambieer ik voor hier hélemaal niet. En zolang het hier eigenlijk nergens over gaat verwacht ik ook helemaal niet dat er überhaupt wordt gelezen. Ik wil anoniem(er) zijn dan op mijn andere blog. Dat houdt in dat niet iedereen weet dat ik opnieuw ga bloggen. Om toch iets bekend te maken – je wilt per slot van rekening tot wel dat er op zijn minst een paar mensen meelezen – zal ik deze of gene de link geven. Wat van daaruit gebeurt zal ik dan wel zien. 

Het overstappen van blogger naar wordpress bevalt trouwens prima. Tot nog toe. 

2 gedachtes over “Stoppen

Geef een reactie

