Mijn middelste

Mijn middelste is een leuk joch. Nou ja joch, hij wordt eind van de zomer vijfentwintig, is echt geen kind meer. Hij is natuurlijk eeuwig en altijd kind van mij, net als zijn oudere en jongere broer, maar allez ….. ik dwaal af. Hij studeert nog. Ik heb trouwens nog twee andere studerende kinderen en er zit nog niet echt schot in het afstuderen van de heren. Maar dit – alweer – terzijde. Mijn middelste dus. Hij zit op z’n derde opleiding na zijn middelbare school. Maar het is ècht zo: drie keer is scheepsrecht, hij zit nu goed op zijn plek! Na drie maanden wist hij al dat de opleiding voor industrieel ontwerper niet iets voor hem was, daarna werd het de kunstacademie waar hij ook niet geheel zijn ei kwijt kon, en nu zit hij op de/een filmacademie. Morgen, overmorgen en volgende week wordt er een heuse film gedraaid als opdracht voor school. Inclusief acteurs, regisseur, script(schrijver), licht- en geluidmensen, twee locaties, en last but not least: catering. Ha, en da’s (onder andere) mijn pakkie an 🙂 

En dus heb ik het erg druk, ha, maar verslag volgt 🙂

3 gedachtes over “Mijn middelste

  1. O wat leuk! Ben benieuwd.

    Dat Industrieel ONtwerpen heb ik ook geprobeerd, en ook al snel afgehaakt (voor mij juist iets te kunstzinnig, vond ik toen…) Wat hij nu doet lijkt me erg leuk, films maken. Hoop voor hem ook dat dit wel ehelmaal zijn ding is.

    Like

Geef een reactie

