daar komt ze weer met haar gluten ….

als ik zeur, gerust zeggen hoor, maar ik vind dit toch ècht de moeite waard om te bekijken en te delen http://www.een.be/programmas/koppen/glutenvrij dus als het je niet interesseert, gewoon overslaan.

Om het geheel wat luchtiger te houden mijn aankoop van deze zomer:

  
Super, toch? Ik hou van schoenen. Ik heb – volgens mijn man dan – een schoenentic maar dat vind ik schromelijk overdreven. Ik ben zuinig op datgene wat ik in huis heb, ook op schoenen. Ik heb er veel, da’s waar, maar ik verzamel en gooi of geef ze zelden weg. Ik heb misschien al twintig jaar een paar instappers van W.olky: onverslijtbaar, degelijk, lelijk volgens sommigen/velen maar oh zo comfortabel. Wat ik niet heb zijn schoenen met (erg) hoge hakken. Niet omdat ik ze niet mooi vind maar simpelweg omdat ik er niet op kan lopen. Dus hoef ik ze ook niet te kopen. Punt. 

10 gedachtes over “daar komt ze weer met haar gluten ….

  1. Die zou ik ook gekocht kunnen hebben. Vroeger trippelde ik op hakken vier keer per dag naar de kleuter/basisschool, maar al jaren kies ik voor schoenen/slippers die lekker zitten en dus iets minder elegant zijn…..

    Like

  2. Leuk om te zien dat je een ander blog hebt gemaakt. Kan me voorstellen dat over je vader bloggen nu lastig is. In het begin is er zoveel en gebeuren er zoveel dingen, positief maar vaker negatief, dat je daar heel wat over schrijven kunt. Als de ziekte in een later stadium komt gebeurt er veel minder.
    Ik vind je schoenen leuk, hoor. Ik loop zelf nooit op dat soort schoenen, vaak op laarsjes, of op platte schoentjes maar ook wel op hakken, maar niet zulke hoge, dat kan ik ook niet meer.
    Veel succes met je blog.
    Liefs,
    Janny

    Liked by 1 persoon

  3. Je nieuwe schoenen zien er een beetje wild uit 😉
    Ik heb cvs/me en ben een paar jaar geleden gestopt met het eten van suiker en snelle koolhydraten.
    Sindsdien voel ik me een stuk beter. Gewoon je eigen dingen blijven doen of laten.
    groetjes Kakel

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

