München

Gisteren toch maar weer eens een (piep)klein berichtje geplaatst op mijn oude blog. Er zijn nog te veel mensen die (alleen) daar lezen en benieuwd zijn naar het wel en wee van mijn vader. Te veel mensen die me irl kennen. Da’s niet altijd prettig, vind ik. Deze blog geeft wat dat betreft meer rust. Ook omdat zo goed als niemand in mijn omgeving er weet van heeft, van deze blog. Ik heb het gevoel dat ik iets vrijer kan schrijven. En heus niet alleen maar dingen onder de noemer ‘nonsens’. 

Wat me bijvoorbeeld de laatste tijd bezighoudt is de (geestelijke) gezondheid van mijn schoonmoeder. Het zou zo maar kunnen dat ze Alzheimer heeft. Ze was en is een groot fan van mijn andere blog, dit (Alzheimer) over haar zou ik daar (de oude blog) dus nooit kunnen neerzetten. Dus daar gaan we weer …… Ik heb het er nog wel eens over, later.

Mijn man is geboren met reisvleugeltjes. Echt waar. En ik heb geleerd om daar (het reizen) ook van te genieten terwijl ik vroeger toch echt een huismus was. Oost west, thuis best was zo ongeveer mijn lijfspreuk. Zometeen vertrekken we naar München voor een paar dagen. Koffertje is al gepakt. Foto’s volgen, vast. Ik zal mijn best doen om een paar mooie te schieten. Maar verwacht geen wonderschone prenten … Ik heb er gewoon weg ’t geduld niet voor. 

10 gedachtes over “München

  1. Je hebt me wel eens verteld dat München wonderschoon is en dat ik mijn poppenhuiseten van Schneider Miniaturen gewoon daar zou moeten kopen. Helaas hebben ze geen winkel (meer). Jullie veel plezier!

    Liked by 1 persoon

  2. Ja, herkenbaar, dat bloggen en vrijuit kunnen schrijven….Hoe is het met je schoonmoeder nu?

    En oeps, ik heb ook een man die van reizen houdt, maar de zielepoot komt bijna nergens meer sinds hij mij als vrouw en ook nog drie kleine kinderen heeft…. Wie weet. Ooit.

    Liked by 1 persoon

  3. Als je het gevoel hebt dat sommige (bekende) lezers in je nek hijgen, is bloggen niet leuk meer.
    Leuke uitdrukking: een man met reisvleugeltjes. En hij heeft het op jou overgedragen. Veel plezier in Munchen!
    Groetjes Kakel

    Liked by 1 persoon

  4. Veel plezier in München!
    Heb je gevonden via Kakel maar kom zeker niet in je nek kijken.
    Reisvleugeltjes vinden wij ook plezierig en we trekken er graag een paar keer per jaar tussenuit voor korte vakanties. Daar genieten wij ook enorm van.
    Groetjes,
    Gidsjoris

    Liked by 1 persoon

  5. Joh, het zal je toch niet gebeuren dat je schoonmoeder dezelfde weg moet gaan als je vader. Wat een zwaar vooruitzicht, ook voor jou en je man.
    Sterkte!

    Like

Geef een reactie

