Geneuzel

Ik weet nog altijd niet echt goed wat ik wil met mijn blog. Voorlopig blijven het dus maar (on)regelmatige berichten over dat wat me bezig houdt. Geen rode draad, geen informatieve berichten met diepgaande inhoud maar gewoon ditjes en datjes. Als ik bij anderen lees en meekijk denk ik regelmatig ‘dat vind ik ook leuk’ om er vervolgens gewoon weer een potje van te maken:


Ha, voordeel van het vele buiten zijn: mooie (licht) bruine benen, rokje uit de uitverkoop 🙂


Karweitje voor morgen: buxus in de pot is niet mooi genoeg meer voor op het terras en mag elders in de tuin oftewel weer zijn best gaan doen met groeien of definitief hemelen ….. Lavendel gaat zorgen voor nog meer blauwe violette kleur op het terras. En het ruikt ook nog eens heerlijk! Nu las ik ergens  dat lavendel direct na het planten moet worden gesnoeid – dat wil zeggen alle bloemen eruit! –

maar dat vind ik toch wel zonde ….


De roze kuiflavendel is uitgebloeid, ook daar een vers plantje.


De buxus heeft het ook in de volle grond erg zwaar. Wat was ik blij (en alle planten en het gras met mij 😀) toen het afgelopen nacht regende. Maar voor deze bol is het dus te laat.


Help ….. ik heb geen plaats meer in de vriezer voor nog meer rode besjes ……

Tot slot nog deze: ik kan genieten als ik de hommels zie genieten op de kogeldistel, echt zó mooi.  


Genoeg geneuzel voor vandaag 😉

14 gedachtes over “Geneuzel

  1. Het voordeel van het afknippen van de lavendel is, dat je de afgeknipte lavendel te drogen kunt hangen 🙂 En je plant bloeit het volgende jaar mooier. Tel uit je winst!
    Mooie, eerste foto. Zowel het rokje, je benen als je sandalen.
    Gewoon doorgaan met bloggen. Alle begin is moeilijk.
    groetjes Kakel

    Liked by 1 persoon

  2. Leuk dat je bij me langskwam 🙂
    Even op je oude site gekeken, vader alzheimer, stapje terug!
    Leuke site ook.
    En je moet maar zo denken, er is altijd wel iets waar je over kunt schrijven.
    Zo te zien maak jij ook graag foto’s!

    Like

Geef een reactie

