de kroket

Mijn man moest vandaag in Venlo zijn. En ik ging mee! Waarom? Omdat ik voorzag dat we wellicht konden gaan lunchen bij Valuas. En daar kun je bijvoorbeeld overheerlijke (zelfgemaakte) kroketten en bitterballen eten, waaronder ook glutenvrije!

 Het leuke – vind ik – van ‘Valuas’ is dat het een restaurant is met een Michelinster, waar je ook lekker (en niet duur) kunt eten in de brasserie, met voor mij dus als absolute topper hun glutenvrije kroket en bitterbal. (Eh, in het restaurant was ik dus nog niet)

Ik ging dus mee en heb genoten. Overheerlijk, echt waar, daar zit ik graag twee keer een uurtje voor in de auto. Tja, het is dus niet goed volgens de nieuwe richtlijnen van het voedingscentrum ….. maar ik at er heel bescheiden maar ééntje (kroket) 🙂


Zouden de vereeuwigde gasten ook voor kroketten zijn gegaan?

13 gedachtes over “de kroket

  1. Omdat het van het voedingscentrum vast niet mag, had ik lekker twee glutenvrije kroketten besteld 😉
    Ik herken het achterhoofd van de koning; de andere gasten komen me niet bekend voor. Voor een kroket voelt niemand zich te goed!
    Lieve groet

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

