liebster award

liebsteraward

Ik kreeg van Kimberley van de blog https://mydearestmadness.wordpress.com/ een Liebster Award waarvoor dank!

De regels van de Award:

  1. geef aan welke blog jou heeft genomineerd en plaats de Award.
  2. geef antwoord op de 11 vragen die door die blog aan jou zijn gesteld.
  3. noem 11 willekeurige feitjes over jezelf.
  4. nomineer 5-11 blogs (met minder dan 200 volgers) waarvan jij vindt dat ze deze award verdienen.
  5. laat deze bloggers weten dat jij ze hebt genomineerd.
  6. geef de blogs 11 vragen om te beantwoorden
  7. dit zijn de vragen die Kimberley mij stelde:

Waarom ben jij gaan bloggen?

Ik blog al sinds augustus 2010. Dat is niet deze blog, maar een blog over mijn vader met Alzheimer. Om ook iets meer over mezelf te schrijven (‘neuzelen’) ben ik deze blog begonnen.

Wat vind je het leukste aan bloggen?

Redelijk anoniem kunnen schrijven over kleine dingen die me zoal bezig houden.

Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond?

Snel buiten gaan kijken of de storm schade heeft aangericht in de tuin.

Waar ben je dankbaar voor?

Dat ik ondanks twee auto-immuunziektes toch een fijn leven heb!

Kun je jezelf in 5 woorden omschrijven?

Tolerant, stress-kip, hartelijk, erg gesteld op rust en op gezelligheid

Wat wilde je als kind later geworden en wat ben je uiteindelijk geworden?

Niet lachen: moeder. Dat is iets dat me van jongs af aan duidelijk was. En dat ben ik uiteindelijk ook geworden. In mijn werkzaam leven was ik secretaresse. Maar dat was geen droom van mij als kind 🙂

Waarvoor kan men je ’s nachts wakker maken?

Nergens voor, ik slaap te graag

Waar ben je het meest trots op?

Op mijn zonen, op wie en hoe ze zijn, en op wat ze tot nog toe hebben bereikt. Met stip op nummer een staat mijn jongste die via VMBO, HAVO en VWO nu tandheelkunde studeert.

Wat is jouw ultieme droom?

Als het niet zoveel energie zou kosten zou ik best een wolwinkeltje willen runnen, of desnoods een wol-webwinkel, maar ik denk dat dit bij dromen blijft. Ooit leek het me ook fantastisch om veel dieren in en rond het huis te hebben: hond, katten, kippen en ook wel een geit(je). Maar meer dan drie katten (tegelijk) liepen er hier nooit rond.

Wat wordt je grootste uitdaging in 2016?

Goh, ik denk eigenlijk niet (meer) zo ver vooruit. Ik denk toch wel dat het behouden van (zoveel mogelijk) gezondheid het allerbelangrijkst is.

Welke blog van jou moeten we zeker gelezen hebben?

Tja, ’t is allemaal geneuzel ……

Elf willekeurige feitjes over mezelf:

  1. verslaafd aan blogs lezen en het spelen van Word- en Numfeud op de i-pad
  2. volgens mijn omgeving kan ik vreselijk eigenwijs zijn
  3. dol op Oostenrijk
  4. ik hou van rust. Hoogst zelden dat hier de radio aanstaat. Televisie kijk ik ook hoogst zelden trouwens
  5. ik hou niet van chaos, mijn huis moet opgeruimd zijn.
  6. ik kook niet graag, maar eet wel graag lekker 🙂
  7. ik eet glutenvrij omdat het moet, ik heb namelijk coeliakie.
  8. ik probeer zoveel mogelijk naar mijn lichaam te luisteren: ik heb namelijk ook MS en heb daardoor beperkte(re) energie.
  9. oh ja, ik ben sinds een aantal jaren vreselijk verslaafd aan breien. Ik brei bijna altijd en overal. Voordeel is dat ik dan lekker rustig moet zitten, best makkelijk gezien punt 8.
  10. ik ben van nature een echte huismus. Maar ik ga ook graag op stap of op reis. Zie punt 3.
  11. Ik lees graag, maar heb er dankzij punt 1. en 9. weinig tijd meer voor

Ik zou dus nu andere blogs moeten nomineren, maar dat doe ik niet, iedereen die deze blog leest en zich geroepen voelt om de 11 vragen te beantwoorden: ga je gang!

15 gedachtes over “liebster award

  1. Ik herken me in aardig wat antwoorden van jou. Dat komt natuurlijk omdat ik cvs/me heb. En ik lees/schrijf ook graag geneuzel 😉 Bedankt dat je niemand genomineerd hebt, hihi.
    Lieve groet

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

