comfortzone


Vandaag ga ik behoorlijk uit mijn comfortzone. Ik ga naar Pinkpop! Oei. Want dat is dus eigenlijk echt niks voor mij. Ik hou niet van gigantische mensenmassa, ben ‘allergisch’ voor veel en hard geluid, vind veel (rommel) vies … En dan zijn er ook nog eens vele buien voorspeld met kans op onweer. Ai, dat laatste vind ik eigenlijk nog het ergste. Ik ben enorm bang voor onweer. Ooit is de bliksem ingeslagen op de nok van ons dak, en tijdens een (caravan) vakantie ‘rolde’ een bolbliksem tussen onze caravan en die van de buren. Wat doe ik mezelf dus aan …. Maar: ik ga wel live een ruim twee uur durend concert van Sir Paul meemaken, lekker (keihard) meezingen, en wellicht ook nog bovenstaand eetkraampje bezoeken! Zometeen maar eens kijken of ik nog ergens een regenponcho kan scoren. Mijn oude bergwandelschoenen zien te vinden, ze moeten echt nog ergens staan. Zou insprayen helpen tegen veel water en modder? De grasvlakte in Landgraaf zal er vast nog slechter uitzien dan ons grasveld nadat we het tuinmeubilair gisteren eens goed onder handen hadden genomen met hogedrukspuit en veel water:

Wordt vervolgd ….

28 gedachtes over “comfortzone

  1. Het geeft je een gevoel van onoverwinnelijk te zijn als je uit je comfortzone stapt. Dat doet een bescheiden mens goed (-: En voor Sir Paul zou ik ook de moeite nemen.
    Hartstikke goed van je!
    Lieve groet

    Like

  2. Ondertussen ben je al geweest? Hoe was het! Paul op Pinkpop, in 2003 stond ik praktisch vooraan bij zijn concert in het Gelredome en dat was fantastisch, ik ga ervan uit hier ook en hoe was het weer…. ben er niet helemaal uit of dat goed is gegaan daar, gezien hier het wel even losgebroken is ergens, maar ik vond het heerlijk, hahahaha

    x

    Like

Geef een reactie

