trots

Ik ben toch wel een beetje trots op mijn mini-kruidentuintje:


Alleen jammer dat ik – keukenprinses die ik ben – vaak genoeg vergeet dat er verse kruiden zijn …

Ik ben trots op mijn middelste. Hij heeft zijn opleiding ‘bachelor in de audiovisuele kunsten’ afgesloten, is ‘geslaagd met onderscheiding’ zoals ze dat in Belgiรซ zo mooi zeggen. En nu aan de slag, al zal het niet makkelijk zijn om zijn boterham (en meer) te gaan verdienen in deze sector.  Dus voorlopig blijven wij hoofdsponsor …. Als iemand een gekwalificeerde cameraman nodig heeft: geef maar een gil, ik ken er een! 

Tuurlijk ben ik ook trots op oudste en jongste. Ooit zijn ook zij klaar met hun studies, ha, en dan gaat hier de vlag uit ๐Ÿ™‚

21 gedachtes over “trots

  1. sjoerd

    Heel herkenbaar… Ik vergeet ook regelmatig de kruidentuin. Proficiat met je zoon. Er zijn best wel bedrijven die op zoek zijn naar iemand met zijn kunnen, Houben Mediatechniek in Roermond is zo’n bedrijf. Ik meen dat er in Heerlen ook zo een zit. Ze maken vaak veiligheidsfilms, bedrijfsfilms en dat soort zaken

    Liked by 1 persoon

  2. Super, gefeliciteerd voor jou en nog meer voor je zoon natuurlijk, hahahaha mijn beste vriend was/is ook cameraman maar al wat ouder dus ja oude technieken denk ik dan.

    Ennuh, die kruiden zien er heel goed uit, zelf plant ik ook graag kruiden en ik vergeet ze niet, maar ik gebruik sommigen niet zo vaak en heb ze puur voor de sier staan en kan ik het gebruiken? Dan is dat mooi mee genomen, zo heb ik nu een basilicum in de vensterbank, ik heb er een klein beetje van gebruikt en nu probeer ik hem in leven te houden, hahahaha

    X

    Like

      1. Ik heb gewoon een pot van AH staan, whahahaha maar mijn balkon is erg winderig en als het regent, regent het stuk, vandaar dat de vensterbank het beter doet dit jaar ๐Ÿ˜‰

        Like

Geef een reactie

