gezinsuitbreiding

We kregen bericht van onze middelste: hij had een Arri gekocht. Ik had geen idee waarover hij het had maar mijn man had direct visioenen van een dieprood banksaldo …. Dit is namelijk een Arri, een camera die héél hoog op ’t lijstje van onze afgestudeerde cameraman staat, maar dat hij zich nog (lang) niet kan permitteren. Even later stuurde hij een foto:

IMG_0821.jpg

Ha, geen camera maar een snoezig klein katertje, genaamd Arri.

En dus togen we zondag maar weer eens richting Brussel Molenbeek om het kleine terroristje diertje te bewonderen. Wat lief!

IMG_0873.jpg

Natuurlijk gingen we ook nog even de stad in, het weer was te mooi om de hele tijd binnen te blijven, en aangezien kleine katertjes ook nog eens heel veel slapen ….

We zagen dat het bronzen Zinneke (op de hoek van de Oude Graanmarkt en Kartuizerstraat)

IMG_0866.jpg

gezelschap heeft gekregen van een bronzen schildpad:

IMG_0867.jpg

 

Hoe en waarom heb ik nog niet kunnen ontdekken op het www. Ik hoop van ganser harte dat niemand erover struikelt ….

 

 

 

18 gedachtes over “gezinsuitbreiding

  1. Zo dichtbij de lantaarnpaal struikel je er niet zo snel over. Dat kun je niet zeggen over die sluiptijger. Voordat je het weet loopt hij tussen je benen door.

    Love As always
    Di Mario

    Liked by 1 persoon

  2. Een camera van ruim 30.000 euro is toch geen geld? (-:
    Ik moest lachen toen ik het beeld van de plassende hond zag. In Rotterdam zit een gebeeldhouwde hond op zijn kont naast een hondendrol.
    Lieve groet.

    Like

Geef een reactie

